I taket lyser stjärnorna

Har ju sett den på bio, men jag var bara tvungen att se den igen. Den är ju så bra!
Läs här vad jag tyckte om filmen.

Ska nog snart ta och hoppa isäng, blev bara lite sugen på te så jag ska nog ta en kopp innan.
I morron planerar jag att kliva upp tidigt och gå en promenad innan jag sedan ska gå på stan.
Har lite bilder att hämta ut. Fast det är inte därför jag ska dit. Ska träffa en kompis, blir inte så mycket shoppning.
Aja vi hörs i morron efter det. Puss

SV: okeyy! :)



jag tänkte bara påminna dig om fototävlingen som jag har, skicka in ditt bästa sommarfoto till [email protected] !

KRAM

sv; det är bra med mig =)

ja boken är asbra =)

åh tack !

Okej :) i taket lyser stjärnorna har jag också sett :) kram

svar:godmorgon :)

svar:det är finfint :) Själv?

Jag tyckte faktiskt den var bra, vad tyckte du då :)

Ida

Yes :)

kikar in

okej va bra,samam här:) vad ska du göra idag då ?kram

Den vill jag också se! Om du tycker det är värt att se den flera gånger så kanske jag ska ge den en chans i alla fall, du går väl inte och ser en dålig film två gånger eller hur?=)

Vill du vinna en specialbeställd design av mig? Var med och tävla i min blogg här: http://beccibabe.blogg.se

moa

den är jättebra (:



tyck till om mina utlagda sångklipp vetja! > http://anewkindofmetal.blogg.se/category/my-songmaterial.html vore guld :)



- här hittar du till min youtube där du kan lyssna på mer och bl.a vårat band vi snart spelar in med! http://www.youtube.com/user/s0adlisa

stay update!




Kom ihåg mig?