22 mars. LÄS!

Klicka här för att se film.  Jag vet att den är lång, men alla borde få veta att det är så här det är! Snälla se hela!
( säg till om den inte funkar)

Asså visst jag kan förstå att vi böhöver äta kött, Det klarar man sig inte utan. Djur äter ju också djur och alla måste ju äta något. Men att plåga djur är något jag verkligen inte kan förstå. Varför kan man inte bara döda dom på enklaste sätt? Tex med spruta eller ngt. Dom ska verkligen inte behöva lida på det här viset!  Huvva.. Men att bli vegetarian är nog nått som jag aldrig kommer att bli. Jag älskar verkligen kött. Men måste dom verkligen göra så här? Jag måste verkligen ta reda på det. För så här får det ju verkligen inte vara. Så jag hoppas verkligen att ni tar åt er av det här. Det är så jävla tragiskt och som sagt snälla, det här borde verkligen stoppas!

;(




Kom ihåg mig?