måndag - jag måste ta tillbaka en sak

Ny vecka och första riktiga skoldagen.
Eller vi har inte fått jobba så mycket, men det skulle ju delas ut böcker och sånt där ni vet. Den enda riktiga lektinen var NO då vi såg på en film om flodhästar som hade med ekosystem och göra.

Jag måste ta tillbaka en sak. Ni vet "Amandavardet" som jag skrev om för ett tag sedan läs här.
Hon är ju inte den man tror hon är. Tack vare en tjej som kommenterade så har jag upptäckt att hon fejkar, satan så smart blondin!!!! hon gör till sig ( förmodligen) bara för att få fler besökare och funkade det, jaa!

från att hon gick från min, inte för att jag  har nån lista, men dissar lista så hissar jag henne nu. Smart blondin! 
Här ser ni filmen "myskväll" där hon gör till sig som tuuusan och en där hon bara skojar om att hennes syrra är fjortis osv. Men inga hihi, mhh.
 

Nu ska jag ut och springa.
/ Elin ♥

fin blogg!

det låter riktigt skönt med en springtur, men är för lat för sånt ;) något tips att få upp lusten att ge sig ut?

skolan :p men nu ska jag väl köra lite styrka :)du?

sv; hehe :D

SV:

heh vsg!

Haft en bra dag ?

sv:absolut :)



usch gud vad jag stör mig på henne, haha :p

Så lite så =)

jag sov såå bra så..va gör du då?

nej hihi.. :P nej ag svarar på kommentarer :P




Kom ihåg mig?