heelt borta!

Sitter och kollar på tv med Johanna just nu.
Vi har både tryckt i oss mackor och glass. Lyssnat på musik och kollat på massa saker på internet. Jag hittade förresten en tjejs blogg idag, eller alltså, inget fel på bloggen. (FÖRLÅT TJEJEJ) men ni måste se hennes videoinlägg, Så sjuuukt dryg tjej. Sedan skriver hon hur stålt hon är över att hon är bland dom mest besökta. konstigt?



Ännu en gång, förlåt! Men seriöst, det finns fan inga ord på hur dryg det är att höra "mh" "hih" heeela tiden.
hAHAAHHA! Jag och Johanna har iaf suttit och skrattat åt detta!

Jaa allt är bra med mig :) Hur är det själv? :D

Åh, gud den där människan i filmen skrämmer mig. AAH!

Svar: Jo det är bara fint. Skola imorgon ;) Själv då? ;D

jo det är bra med dig då?:D

fråga gärna nått i min frågestund

sv: Härligt och höra! :)

det är fint med mig med ^^,

HHAHAHAHAH! shiit asso x)

Äre lungt om jag lägger ut den på min blogg? Jag kan skriva att jag hittade den på din blogg? :)

<3

åh fyfan.. hatar tjejen. haha

sv: gör det imorgon ;) Så himla kul video asso ;D <3

säger desamma:D

allt är bra här , själv ?:D

min dag har varit jätte bra hoppas att din varit detsamma :) ?

kram.

hon låter som ett jävla marsvin! :S "mh, mh"

sv; haha, ja ! helt sjukt ! :)



men asså gud ! låter så jävlaosäker så jag tror jag skiter på mig ! mmmmmuh, hiih. Vad ville hon få ut emd videon? ;o HHAHAHAHAH !

K R A M E N

Vilken fin blogg du har :D

jag vaknade preics :D

sv; Jo jag vet men ändå :P

HAHAH helt körd xd



sv; ja :D

hehe tack så jätte mkt! :D hehe desamma (a)

okej va bra! samma här:) första skoldagen idag eller?

Åh henne orkar jag inte med, vad heter hennes blogg?



GLÖM inte att rösta på mig här, jag är nummer 5 :)

http://s0ckerbit3n.blogg.se/

sv: Detsamma sötnos!!! :D kram

SV:

va kul^^

nä inge specc :)

hej sötnos,

allt bra?

puss



HAHAHAHAHA VIDEON! Ursäkta mig men orka XD

Allt bra me dig?

svar;skönt :D

bara bra me mig :D

FETT IRRITERANDE MÄNNISKA SERIÖST man får lusst att smälla till henne -.- hahahahahh

så jäkla dryg! :O

snor (a)

att skratta tycker jag är okej men att vissa skriver att dom HATAR ngn utifrån en videoblogg är fan inte okej ? inte för att jag känner tjejen eller så men sjukt många har skrivit så om henne tycker nästan synd .. (syftar på vissa kommentarer)..:p

sv; jaha ! :)

K R A M E N

HAHAH!! fan asså!! tänk att ha henne i sin klass hm hih det var typ de hih hm :P

Grejen är att hon typ inte fattar att hon har fått så många besökare senaste tiden för att folk vill se vem som är tjejen bakom de där flummiga videobloggarna. Hon tror typ att alla älskar henne. ^^



Förresten jag såg en parodi på henne på jesper.nu, haha den va rolig! ;P




Kom ihåg mig?