En minst sagt bra helg!

Alltså. Jag är lite sur på mig själv. Att ta massa extra jobbpass plus att jag styrt ihop en New Body försäljning till URF förtjänst samtidigt som jag ska ladda upp för marathon och hästtävlingar, det var ingen bra idé! Men jag får ihop det ganska bra ändå. Med New Body är de "värsta" över (hoppas jag) men från tisdag jobbar jag varje dag fram till den dagen jag åker till Stockholm. "Är huvve dumt får kroppen lida". 
 
Men lördagen började med att jag och mamma packade ihop för dressyrtävling i Lycksele. Kunde inte banan helt när jag satte mig i bilen så fick "plugga" på väg dit. Sen var dagen som gjord för mig. De regnade fram tills att jag tog ut Bulan och skulle rida. Sedan började de igen när vi var klara! 
 
Själva tävlingen då. Bulan kändes fin! Började spänt på framridningen så jag red fram i ridhuset där jag fick vara själv. Väl ute kändes han avslappnad och mjuk. Behöver fortfarande få honom mer mellan hand och skänkel men det var inget jag kunde få på plats på en och samma dag. Hela programet kändes han stadig, jag likaså. Inget "detta händer bara på tävling". Däremot vände jag upp sista diagonalen vid en bokstav för sent och fick felridning för det såklart. Plus att han på det momentet bytte galopp när vi kom till spåret så det var typiskt. Men trots det fick vi ihop hela 62.333%. Helt klart över förväntan. Men efter ritten kände jag ändå att den borde vara 60%. Så känslan stämde nästan lika bra! Efter tävlingen skyndade vi oss till Hippo. Där fick han vaccineras då de var hopptävlingar där. Lagomt till att vi hann se en spännande 130!
 
For sedan hem för en dusch. Jag och Tomas firade nämlligen fem år tillsammans igår. Så vi hade bokat bord och hade de trevligt. Så sprack de upp igen så jag och Tomas gick ner till älven. Som menat för oss. Och de var där och då, vid älven, i solen som han frågade och jag sa självklart ja. Världens finaste mest underbara människa. Jag är så glad att jag verkligen ska få vara med honom resten av livet och imorgon ska vi åka och köpa ringar. 
 
Idag däremot började dagen med att lämna ut alla New Body lådor till alla duktiga säljare, kolla tävlingar och ta en kort ridtur. Tog typ heeela dagen. Så däremot känner jag bara - soffläge!
 
 



Kom ihåg mig?