Ledig helg!

 
I helgen var jag ledig och hemma. Såå skönt och välbehövligt! Fredagskvällen spenderades i soffan. Hela lördagen i soffan fram tillskvällen. Eller okej, jag var och tävlade tidigt på morgonen men den klassen vill jag absolut inte prata om. Senare på kvällen åt vi med Tomas familj, hade lite förfest hos oss innan vi drog på Obbolas Pubkväll. Dessvärre ingen succé så vi drog rätt tidigt. På söndag så sov vi till... ELVA(!!!). Trodde inte det var möjligt för mig att sova så länge men tydligen. Vaknade dessutom av att Tomas klev upp, händer ju aldrig heller.. hehe! Utvilad var jag och mådde toppen. Så käkade lite innan min familj kom hit för att följa oss på marknaden som var i Obbola i helgen. Det avslutades med kaffe o munkar hos oss innan jag for till stallet. Bulan fick ridas i skogen en timme. Först en lång uppvärmning lite lätt i alla gångarter innan vi rullade på i en bra galopp med lite öka o minska. Jäklar vilken galopp han fick! Den måste vi hitta på ridbanan! Dessutom lyssnade han fint trots att han emellanåt fick öka rätt fritt. Därefter väntade god middag innan de blev.. soffläge igen! 
 
Börjar dessutom 14.45 idag OCH mamma tar hästen. Så jag ska tillbringa dagen i soffan och även ta en kort löparrunda. För nu börjar de äntligen kännas som att kroppen är redo att träna igen!



Kom ihåg mig?