Mitt 2015 - del 2

Juli
Långa uteritter, en del träning, osv.
Augusti
Löparmånad. Kroppen kom igång efter allt förra vintern och då gjorde jag tre lopp. 7,4km, 17km och 21km. Alla med rekord och stolthet. Fyfan vad jag är bra! Jag och Bulan började även satsa en del på dressyren då hans hovar inte riktigt tillät hoppning.
 
 
September
Jag och Johanna började springa med Runacademy. Vilket lärde mig massor. Sommarens varma dagar led även mot sitt slut.
 
Oktober
Jag och Johanna skapade långpass-söndag. Vilket vi hållt rätt bra. Jag och Bulan debuterade också LA:4 med dåligt resultat i poäng men grymma resultat träningsmässigt.
 
November.
Vinter kom och jag slutade på Intersport för att återgå till Ica Fyren här i Obbola.
 
December.
Jag började hoppa mer efter en del vila. Fick en underbar jul och ett härligt avslut på året. 
 



Kom ihåg mig?