Helgen.

    
 
Helgen beståd mestadels av roliga saker. På fredagen var jag ledig och började dagen i stallet, städade lite och sedan på kvällen så kom Johanna och Joel hit. Väldigt trevligt var det! På lördagmorgon klev jag upp med tuppen för att skutta lite på Hippo klockan 08. Men de visste ni ju redan. Därefter for jag hem, vilade lite osv innan jag jobbade kväll. Söndagmorgon började istället med jobb på morgonen. Därefter skjutsade Tomas mig till stan för att sedan springa hem igen.. haha. Jag och Johanna tog alltså en löpardejt från henne till mig. 17 km blev det. Sedan hem för att äta tacos med Tomas innan stallet väntade. Som ni förstår så däckade jag sedan klockan 10. 
 
Nu kickar jag igång en ny vecka med löööööööön. Fick ju ingen förra månaden så detta var gaalet efterlängtat. Annars väntar jobb, häst, träning och ledig helg!
 



Kom ihåg mig?