veckan som var.

 


Förra veckan gick i 180.. lördag till nu i fredags. Har tränat sena pass både för mig och med hästen. Som förövrigt gått vääääldigt bra.  Vi tar oss framåt i bra fart nu vilket känns skitkul! I helgen var jag ledig men hade ändå fullt upp. Lördagmorgon på Hippo med trim i ridhuset. Sedan kalas hos kusin innan jag for till Johanna. Där blev de lite vin innan vi sedan for på URFs medlemsfest. Blev en väldigt roligkväll som sedan avslutades på Olearys. Så igår var jag ganska slut. Men Tomas började med att bjuda mig på pannkakor med glass och jordgubssylt till frukost. Alltså, såå gott! Blev sedan en uteritt på Bulan som var väldigt pigg och jag raka motsatsen. Men de gick bra. Sedan beställde jag och Tomas pizza innan jag och Emma for iväg till Anna och drack kaffe. Väldigt trevligt.
 
Men ack så skönt de var med sovmorgon och en lugn morgon innan jobb idag. Denna vecka blir de mindre jobb och mer träning. Sen har jag en igendammad lägenhet att ta hand om...



Kom ihåg mig?