Veckan som var...

 
den gick i 180. Tills vi byter jobbschema är måndag vilodag. Jobb 12.45-21.15. Men sedan har jag klivit upp kl 06 hela veckan för att hinna jobb, stall, baka, städa, träna osv. Körde mitt första Body Pump pass på länge vilket kändes en hel del i kroppen sedan. På torsdagen fyllde jag år så fredagen blev de stallet tidigt innan jag skulle baka tårta. Sedan kom mormor och morfar hit ett tag. Tur nog handlade Tomas efter jobbet och köpte hämtpizza innan resten av släkten kom hit på kvällen. Vilket var väldigt trevligt. 
 
På lördagen blev de upp tidigt igen för debut på Stall PeKa. Hippo har ju, som ni säkert vet, några hästar med feber så dem är isolerade så länge.. Men lyxigt att åka till Norra Sveriges modernaste ridsportsanläggning! Väldigt roligt att vara där. Sedan skyndade jag mig hem innan Tomas familj kom hit på resten av tårtan. Också väldigt trevligt såklart. Sedan jobbade jag 16-21. Söndagen jobbade jag 8.45-13.15 och sedan tog jag och Johanna en 20km löparrunda igen innan jag åkte till stallet. Vilket kändes som ett upplopp i sig. Helt slut gick jag och la mig strax efter 21, hehe!



Kom ihåg mig?