Torsdag

 
Godmorgon!

Har äntligen fått i mig lite frukst efter att ha tillbringat morgonen i stallet. Klev upp tidigt imorse för att hinna "göra bort" stallet innan jobb 11-18. Sedan får jag äntligen helg! Har jobbat 7 dagar i rad nu, vilket är helt okej men då får man prioritera bort andra saker. Som att hålla efter hemma.. och tyvärr att träna.. Har lite andra bollar i luften samtidigt och de ger mig såklart ångest för nu är de så jäkla nära till maran. Inser att viljan i mig är lite för stark. Skulle egentligen behöva stryka mig i år och planera mer långsiktligt för nästa år. Men istället vill jag bara göra detta nu när de står på min bucket list för att sedan hålla mig till 10-21km lopp. Det känns ju så häftigt att få prova ju! Hur långt tar jag mig på mina ben, klarar jag de där 42km? Men det tar helt enkelt för mycket tid när det egentligen är hästlivet som går först, som i sig tar 3-5 timmar per dag. Nä, rätt opassade att hitta intresse för långlöpning också då. hehe!



Kom ihåg mig?