Fredag



Dressyrträningen igår gick toppen. Lenas slutord var "Det bara lyser arbetsglädje i honom". För mig är det den absolut bästa komplimangen någonsin. För jag vet att han bara visar arbetsglädje om jag vill att han ska göra de. Han har inte alltid gjort de med mig men de har alltid funnits där. Om ni förstår. Men nu börjar vi två verkligen bli ett. Han matar på och gör de jag ber honom om. Lite känslig ibland men jag älskar det! 
 
Imorgon debuterar vi LA:4 och jag vill iallafall få över 55%. Det är mitt mål. Det är ett svårt program men rörelser vi knappt och precis börjat med men vi vet hur man gör och vi ska göra vårt bästa. De värsta som kan hända är att vi kommer sist och i don´t care för det här programet är sååå mycket roligare än LB. Fast sist ska jag nog inte komma, hehe!
 
Har packat och gjort klart allt. Startar 14:18 imorgon men ska sitta som funktionär från 08.00 så de blir helt klart tidigt ikväll. Idol och en ny smak av ben & Jerrys får avsluta denna fredag!



Kom ihåg mig?