Helgen

 
..har varit väldigt bra! I fredagskväll tog vi Bulan till Hippo för ett ridpass. Först en liten stund på banan i alla gångarter och sedan lite i skogen. Gick galant! Därefter fick han sig en välbehövlig dusch också. I lördags fick jag sovmorgon innan jag jobbade 11-16. Efter jobbet var det dags för personalfest. Hängde först med några i en tjejs lägenhet innan vi for vidare på O´learys. Där bjöds det på en god buffé med massa smått å gott. Vid 22.30 fick jag skjuts till Obbola där den årliga Obbola marknaden befann sig. På lördagkvällen var det nämligen pub och Black Ingvars spelade.. haha! Sååån nostalgi!! Riktigt kul var det. 
 
Igår tog jag bussen till jobbet och jobbade 12-16 innan jag körde till stallet. Fick sällskap av Jessika o Pridde och då skötte sig Bulan exemplariskt. På hemvägen vågade han till och med ta för sig och ge sig lite försprång. (Han vill alltid hålla sig nära annars) tillslut tror jag både han och jag blev så taggade så han började låta som ett ånglock och spänna upp sig i galoppen. Trodde han såg något men när jag saktade av blev han lugn igen, haha! 



Kom ihåg mig?