Onsdag



Veckans mest slitna dag. Har ont i huvudet och nacken som pricken över i:et. Men som vanligt är det värt det. Hoppträningen igår gick delvis jättebra och delvis dåligt. Att sitta på en häst på ca 600kg som exploderar gång på gång och man sitter däruppe och känner att hästen inte lyssnar alls, det är inte alltid kul. Det var av med sporrarna och på med huvan.. Undrar vem som smyger ner havre i Bulans krubba.. 

Mer om själva träningen sedan. Nu ska jag bege mig ut på en löparrunda innan en kort arbetsdag (12-15).

Jag lovar, jag är oskyldig. ..Tror på att prinsen behöver motineras mer, vilket är svårt pga av isigt underlag.

Ps. Jag uppskattar att han väger 480 kg ;0) Ds.

Tror också det är detta med det dåliga underlaget, men också att våren är på väg :) Men inte roligt när dom blir som heliumballonger full med överskottsenergi :(




Kom ihåg mig?