nya favvoridbyxor!

Jag fick alltså dessa när jag fyllde år av min fina pojkvän. Jag visste ju att dom var snygga och att matrialet kändes klockrent. Men när jag drog på mig dem blev jag kär. Förutom att dom är riktigt, riktigt snygga så känns dom som ett andra lager skinn. Dom sitter som en smäck ut att dom trycker någonstans. Älskar också att dom är lite höga baktill. Färgen gör sig dock inte riktigt bra på bild. Dom är gråa, finns även i svart, och kostar 799kr. Från Hööks såklart!
 
En sak till. Dom är även att rekomendera för er som gärna vill ha byxor som får rumpan att se större ut. hehe!
Nej, ännu en sak till. Har testat hur bra silikonet  funkar (de som är under rumpan och insidan av benen. Bulan hoppade av en språng tidigare på träningen i tisdags och jag höll mig nog fan kvar pga av att byxorna fäste i sadeln. Så tummen upp på det också.
 



Kom ihåg mig?