Kan ni gissa?

 
Insåg att detta blir svårt då jag inte varit flitig på att lägga ut dressyrklipp. Men det jag upplever sedan i torsdag är oss som ett helt annat ekipage. Han är avslappnad, får ett helt annat sug, trampar på myyycket bättre utan vidare ansträngning. Jag sitter på ett helt annat sätt och helt plötsligt känns inte dressyrtävlingar så långt bort. Kan ni gissa? Har jag fått ett skit bra tips? barrat honom? köpt ny utrusning? eller bara vaknat en dag och kommit på vad jag gjort fel?
 
Vet dessutom att vi kan bättre än så här. Igår blev det lite snabbjobb. Men egentligen är det inte dressyr jag ska tänka på för mest av allt så längtar jag nu tills nästa hoppträning. Vet att detta kommer göra stor skillnad!

Du har definitivt barrat honom ;)
Näe, det ser jättefint ut men jag vet inte.. Du har bara tagit ett stort steg i din utveckling kurva? :D

Ser ju skitbra ut! Är det nya ridbyxorna kanske? :)

Jag vet, jag vet =0)

Svar: Jasså 😄😉
Elin Magnusson

Ny sadel kanske? :)

Nya benskydd?? :)




Kom ihåg mig?