Banträning.

 
Blev ändrade planer för helgen. Idag var det nämligen banträning på Hippo men jag hade inte tänkt vara med då jag börjar jobba nu kl 12. Men så erbjöd sig mamma att köra hem honom direkt efter jag ridit (mamma är fan världsbäst, vet inte vad jag skulle göra utan henne..) Så jag red första klassen, 90cm. Bulan var riktigt på huggen och bjöd jättebra på alla hinder. Som ni vet har jag så problem med att hålla nerverna i styr och blir äckligt nervös. Var ändå inte lika nervös som på tävling men det var verkligen tur att Bulan ville över alla hinder idag så som jag rider. Det börjar jätte fint men sen vet jag inte. Jag tappar typ orken och kan inte hålla ihop det en hel bana. Så i slutet blir de omtramp, långa tyglar och min sits blir ännu sämre över hinderna. Men jag är gaaalet nöjd över att vi ändå höll ihop tillräckligt för att ta oss rund felfria. Jag ÄR nöjd!
 
Mer om detta sedan, då kommer även film. Nu måste jag skynda till jobbet.



Kom ihåg mig?