Söndag

 
Dressyrträningen i torsdags gick helt ok. Jag och Bulan har verkligen legat på latsidan och vi har lite för mycket att jobba på. Men mot slutet jobbade han på bra och vi var väldigt svettiga båda två. Att jobba på är att han ska ta innerskänkeln och framförallt jobba på framåtbjudningen. Dessutom är vi riktigt dåliga på att rida rakt. Men jag är glad att jag tillslut tog tag i att ringa Lena. Är helt säker på att hon kommer få oss att ta stora steg i rätt riktning.  Bulan fick ett joggingpass dagen efter i lite låg form. Väldigt fin var han! Så igår stod bara skritt på schemat och det blir tyvärr så till måndag då han tappat en sko.. Hovarna ser tyvär sämre ut igen så jag har lite ångest. Har ju anmält mig till tre tävlingar och även planerat in träningar för Lena Unneby och Erik Berggren.. Håll tummarna att hovarna får hållas finare efter skoning i veckan!
 
Igår for jag ut med familjen till Norrbyskär. Min älskade, fina lillebror har nu konfirmerat sig efter två veckor på läger. Han verkar ha haft två galet roligt veckor och jag är så stolt över honom. Finaste bror! Vi fick toppenväder och det blev en otroligt lyckad dag. 
 
Idag, sista dagen på semestern, inledde vi med en brakfrukost. Vattenmelon, bröd, amerikanska pannkakor, nutella, jordgubbar och en snygg nyvaken pojkvän. Morgon i världsklass helt enkelt! Nu väntar stallet, lite städning och en lugn kväll. Jag längtar faktiskt inte alls till imorgon!
 



Kom ihåg mig?