Jubileumsloppet i Holmsund

 
Jag har ju helt glömt att berätta hur loppet gick. Iallafall här på bloggen.
 
Jag skrev ju detta innan "7,4km lopp i holmsund ska springas och målet är under 42 minuter. De är ett 5:40 tempo och de borde jag väl fanimig kunna hålla om de inte är allt för backigt. Men förhoppningarna ligger på 5:15-5:30 hela vägen. Då är jag i mål på ca 39 minuter."
 
Jag är kanske liite feg på att sätta lite press och höja mina mål. Men jag trodde inte jag skulle orka hålla ett 5:15-5:30 hela vägen. Men väl i mål blev jag såååå jäkla glad. En riktigt rolig runda som var lite lätt kuperad gjorde jag på tiden 36.43 min.  Det är alltså en snittid på 04:58. Överlycklig var bara förnamnet. Riktigt stolt över mig själv!
 
Här kommer dock baksidan. De kom en ganska lång nedförsbacke i början och jag bara släppte och lät benen rulla. Två dagar senare skulle jag ut och jogga och helt plötsligt sätter knäet stopp. Så nu gör jag allt jag kan för att de ska bli bra. Om fem dagar ska jag ju springa en halvmara. Snälla knä.. sätt inte stopp för de målet!



Kom ihåg mig?