Torsdag

Har helg mitt i veckan och varit ledig både igår och idag. Igår kom pappa hem med bilen efter lunch så jag fick njuta av en ridtur mitt på dagen. Fick sällskap av Maja också vilket var perfekt. Hon skulle bara skritta och trava så jag jobbade med övergångar bakom henne. Bulan ville gärna dra på men då gjorde jag halt eller avbrott och sedan ny galoppfattning och ibland bara trav bakom. Han satte sig verkligen på rumpan och frustade på! For sedan hem för middag innan jag och mamma for iväg och hämtade hö.
 
Idag är jag alltså också ledig och sitter just nu med en kopp kaffe och bara tar det lugnt. Efter lunch ska jag träffa Emilia för en shoppingrunda. Så himla längesedan jag köpte vanliga kläder. Mest köpt träning och ridkläder de närmsta gångerna. Får se om jag fyndar något nytt iallafall! Sedan ikväll blir det lite hoppning igen. Ridskolan ska ha en teorilektion om ryttarens sits och inverkan i hoppning. Så jag och Bulan ska hoppa lite medan eleverna tittar på. Får väl se till att rida bra då! Kanske inte visa något i stil med bilden nedan. Eller?
 
 



Kom ihåg mig?