Tisdag

 
Godmorgon!
Sitter precis och äter frukost samtidigt som solen lyser starkt. Jag älskar hösten. Minusgraderna börjar komma, löven får färg. Man kan tända massa ljus hemma, ha filmkvällar, gå ut och med en tjock mysig halsduk osv. Det är bara synd att hösten alltid blir så kortvarig. 
 
Igår var jag och Johanna ute och red i nästan två timmar. Mycket skritt i början och slutet men även en lång galoppväg. Johanna visade mig en ny väg och den var precis som jag velat. Bra underlag, bred och i princip helt rak. Detta gjorde ju att Bulan inte alls kändes lika hetsig, precis som jag anade. Så jag stod i lite lätt sits och lät honom rulla på. Han frustade glatt och var riktigt nöjd efteråt. Jätte kul och härligt var det! Så idag ska vi skutta lite. Mamma får hjälpa mig idag. Det är inga träningar i veckan. Det är teorivecka samt Grand Prix-vecka. Har sagt det förr men säger det igen, det blir en riktigt bra vecka det här! 



Kom ihåg mig?