lördag

Godmorgon!
Sitter med en stor koppkaffe som förhoppningsvis ska få mig lite piggare inför dagens löparrunda. Känner mig rätt trött efter igår. Tio timmars aktivt jobb och sedan en tur i stallet efter halv åtta på kvällen, det gör sitt. Bulan fick sig iallafall ett pass på banan och han kändes väldigt fin stundvis. Ibland lite "ålig". Men framförallt i traven kändes han väldigt fin!
 
Annars idag väntar jobb 10-16 och sedan direkt ut till stallet innan middagen. Vill ge Bulan ett ordentligt pass i skogen idag. Men jag verkar inte få tag på något sällskap.. Tyvärr är min häst klurig i skogen just nu så jag vet inte riktigt hur ska jag göra. Men kan ju inte heller rida på banan varje gång jag blir utan sällskap. Det är ju såklart skogsturerna som får skogsturerna att gå bättre. Men hans hovar är väldigt sköra och jag är så rätt att skon ska lossna.. 
 
 
 



Kom ihåg mig?