gårdagen

 
Gårdagen gick i snabbare fart än vad jag kunnat tro. Inne på lagret packade vi upp och gjorde iordning enormt mycket jackor och tiden bara rann iväg. Cyklade sedan hem för middag innan jag och mamma åkte på VW-möte. Vi var där till halv nio och åkte sedan iväg till Stöcke. Jag borstade och fixade Bulan och sedan kastade vi in honom i transporten för att åka till Stöckes ridbana. Man kan såklart rida dit men det var så himla mörkt och klockan var så mycket så vi körde dit. Så mamma dumpade mig och jag red ca 30 min. Medan var hon i stallet och mockade och gjorde klart. Bulan var lite spänd i början men det släppte på en stund och sedan var han fin! 
 
Sedan hämtade mamma oss igen och så fick han gå in och sova. Så totalt tror jag vi var i stallet i.. en timma? Snabba ryck. Jag hade egentligen inte så bråttom men mamma skulle ju upp och jobba idag. Medan jag får vara ledig idag och imorgon!



Kom ihåg mig?