Söndag

 
Oj vad dagarna går. Hösten har visat sig från sin vackraste sida men tröttheten börjar tyvärr smyga sig på. Kanske förkyldning, kanske lathet eller kanske bara en kombination av det och mörkret.
 
Denna söndag har varit en aning bättre än andra. Jag och Tomas tog sovmorgon imorse och klev upp strax efter nio. Därefter åkte vi iväg till Hotell Avenyn för frukostbuffé. Så underbart. Smaklökarna blev tillfredsställda och jag fick umgås med han jag tycker om mest. Jag fick dock vika av vid halv tolv för att jobba 12-16, men tiden rullade fort. Åkte sedan till stallet med mamma för att rida ett pass med Bulan på banan. 
 
Kom hem till godmiddag och nu väntar en lugn kväll. Ska slå på ett avsnitt av Pretty Little Liars (är duktigt beroende..) och sedan blir det en tidig kväll för mig.



Kom ihåg mig?