Söndag



Hallådär!
Gårkvällen var trevlig. Vi var några som satt hemma hos Nicke och Emilia. Vi snackade lite skit medan vi drack massa gott. Vi satt faktiskt och surrade där tills klockan blev halv tre på natten. Minns inte senast jag var vaken så sent, haha! 
 
Klev upp strax innan tio imorse och då for faktiskt jag och mamma på Avenyn och åt samma frukostbuffé som jag och Tomas åt förra söndagen. Skulle kunna göra detta varje vecka! Så vi for dit innan vi åkte till stallet. Bulan fick sig ett kortare pass i skogen med ett enda fokus. FRAMÅT. Men jag tyckte han skötte sig ok. Jag tror det tar sig. Man får helt enkelt ta lite i taget. Vi kunde faktiskt galoppera en raksträcka utan att han blev spänd eller bråkig. Han galopperade på hyffsat bra men framförallt avslappnat! Sedan skrittade han super fort hem och gnäggade typ var och varannan sekund kändes det som. Jag kan ju inte säga annat än att han älskar sina nya Stöckekompisar!

Vilken mittbena han har =0)




Kom ihåg mig?