Nu stänger vi detta.

Jag har valt att stänga kommentarerna till detta inlägg. Tyvärr var det väldigt många som idiotförklarade denna person och skrev massa tråkigt saker. Min mening med detta var aldrig att idiotförklara någon eller dissa alla som tyckte annorlunda. Jag ville ju snarare höra hur andra tänkte och hoppades på att jag kunde få folk att tänka om lite. För jag tror att det oftast handlar om okunskap när det kommer till hästar. Men vill man inte lyssna på mig så kan du läsa detta som "Polisen i Örebro län" har skrivit på sin FB sida. Eller kanske bara läsa körskoleboken igen. är helt säker på att det stod en massa angående att visa hänsyn där. 
 
Jag står självklart fast vid vad jag skrev och personen som kommenterade vill sätta punkt, så vi gör det. 
 
Puss o Kram!



Kom ihåg mig?