Longering på schemat

 
Provade longera Bulan idag igen men det gick inge vidare. Han lyssnade rätt dåligt på bromsarna och sedan gick gjorden sönder så att inspänningen lossnade.. Bra där! Kanske inte jätte konstigt ioförsig då jag inte ens vet hur gammal den är. Minst sex år och då köpte vi den begagnad. Så jag ska försöka hitta en ny. ( Om någon har en bättre begagnad, hojta så köper jag gärna!). Som tur var så var iallafall mamma med idag så allt gick lite snabbare. Men klockan rullar fort ändå och nu lockar sängen. Ovan kan ni förresten se de nya tränset. Ett Globosträns. Inget märkvärdigt, men ändå. Jag gillar det! Ska byta till blingbling pannpandet så är detta mitt nya tränings / tävlingsträns. Vet dock inte än om jag måste köpa en mindre nosgrimma för han har så liten nos.. Men kanske att de går att spänna den på annat sätt. Är så dålig på detta så jag ska ta lite hjälp sen. Nu är de som sagt läggdags.

Hej Elin!
Vart hittade du tränset? :)




Kom ihåg mig?