Söndag



Oj vad jag inte alls riktigt hängt med idag. Kom till Tomas rätt sent igår efter att vi firat pappa lite. Klockan blev strax efter tolv och klockan 6.45 ringde alarmet idag. Kände mig väldigt trött med kämpade på dom få timmarna jag jobbade idag (8-14). For sedan hem och bytte om innan jag åkte vidare till Hippo. Nästa helg är de nationell tävling och ca 90 uteboxar skulle byggas upp. Som tur var så var allt uppdelat på ett bra sätt så det gick rätt smidigt. For sedan hem för middag innan det bar iväg till stallet.

Hade egentligen inte tänkt sitta upp förrän imorgon men ridhuset var ledigt en timme och jag kände att vi var tvungen att passa på. Så idag har prinsen fått se en liten bit av Hippo också. Även idag helt lugn! Så idag provade jag alltså rida. Mamma har beställt bettet som jag provred han på men de har ej kommit. Den är han vad vid och jag tycker även att han gick bra på det. Men jag fick helt enkelt prova ett tredelat eggbett som jag hade hemma. Funkade kanske inte helt bra men de duger så länge. Red bara lite lätt i alla gångarter. Han var lagomt pigg och allt kändes på något sett enkelt. Hur de såg ut var en annan femma. Men det var som sagt väldigt kravlöst!



Kom ihåg mig?