Härliga måndag!

 
Åh vilken bra start jag fått på veckan. Först ett benpass (som var ganska energilöst iof men jag är rätt segstartad efter vila, så jag ser de ljusa i de hela..), sen satt jag ute ett tag i solen och laddade kroppen med D-vitamin! Därefter såg jag några avsnitt av Gossip Girl (som jag av någon anledning börjat se) innan jag åt middag följt av ridlektion. Ridlektionen gick riktigt bra. Fick rida en häst som hette Symphony. Ganska stor men som tur var inte okänslig för hjälperna. Vi red till en början på serpentinbågar med bommar i varje båge. Han föll in lite ibland men så fort jag inte slarvade så kändes de väldigt bra. Därefter red vi spikrakt på medellinjen där de låg bommar. Detta tog vi i galopp och där kunde vi rulla på rätt bra också. Så jag är super nöjd och rider gärna denna igen!♥



Kom ihåg mig?