Måndag

 
Denna dag började med en stor klump i magen. Kanske räcker med att jag måste påminna er om att alltid ha olika lösenord på alla era inloggningar och att använda både stora och små bokstäver/siffror/tecken. Men peppar, peppar verkar jag nu ha läget under kontroll tackvare bästa pappa som är duktig på sånt.. 
 
Senare i dag så fick jag sällskap av Johanna på backintervaller. Blev ca 3km jogg innan vi tog rödberget två gånger upp. Sedan jogg hem igen. De är så sinnessjukt jobbigt men så hiimla bra träning! Kroppen förtjänar det även om det sved. Bilden längst upp till vänster är på den backen. Där stigen ser ut att sluta så kommer en lutning mer eller mindre rakt ner. Men det går inte att få det speciellt bra på bild.. Speciellt inte om man står där nere och tar kort uppåt.
 
Efter middagen var det sedan Bulans tur för samma sak, fast i ett sandtag i Hissjö. Tanken var att jag skulle ha sällskap av Jenny men hon fick förhinder. Så mamma ställde upp och gick med oss. Mötte massa lekande barn som spelade fotboll / hoppade studsmatta / lekte med radiostyrdbil. Mötte även llastbilar (varav en hade ett hus i släp), bensinmack osv. Men det enda han vek sig undan för var en vattenpöl och en skylt. Hästar är konstiga ibland. Men jag älskar verkligen hur cool han är. Raspen var tyvärr mycket fjantigare. Så därav min förvåning. Hur som helst skrittade jag till sandtagen och red upp där tre gånger innan jag skrittade hem igen. Gick även förbi kusinerna, varav minsta fick rida lite också. 



Kom ihåg mig?