Torsdag

 
 
Igår hände det jag väntat på.. Bulan började tjaffsa och skon åkte av, han fortsatte tjaffsa och hoven blev försörd.. Så nu blir det vila för honom idag. Imorgon ringer vi vår hovslagare som varit ledig. Sen får vi se.. Inte mycket att göra, bara hålla tummarna att hoven "läker" och blir starkare. Så idag blir det alltså ingen ridtur så jag beslöt mig att ta en springtur nu på morgonen för att sedan få kvällen fri efter jobbet. Ett långpass stod på schemat så jag var uppe före tuppen och klarade av ett 12km pass. Jävligt nöjd! Första biten gick riktigt tungt men sedan rullade de på rätt fint. Den åttonde kilometern blev också tyngre men sedan fick jag upp flytet igen. Dock blir jag alltid lika förvånad över hur långt det är att springa en mil. Tar ju evigheter. Sen sprang jag ioförsig en alldelens för tråkig väg   så det gör ju sitt också. Men nu, efter dusch och frukost så känner jag mig på topp!

Vilken app har du? :)

Svar: Runkeeper :)
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?