Tisdag

 
Alltså herregud. Först banträning i söndags, sedan ett ordentligt dressyrpass igår + ett benpass i gymmet. Alltså imorse när jag vaknade kändes det som att kroppen aldrig skulle orka ta sig ur sängen. Men jag hade ju äventyr att fara på så kroppen fick jag släpa upp. Hoppade på cykeln och cyklade till Hippo för att rida ut den lilla gråa som var väldigt pigg. Men tycker ändå hon skötte sig bra! Mockade några boxar sedan innan jag cyklade hem igen. Därefter var tanken att jag skulle äta lunch, vilket jag gjorde, men sedan åka och träna. Blev det träningspasset av? nej... För strax efter lunch däckade jag på soffan och vaknade när mamma kom hem från jobbet. Känns ju jätte bra nu.. verkligen! Får försöka gå ut på en promenad i kylan för annars lär jag ju aldrig kunna sova ikväll.



Kom ihåg mig?