Måndag

 
             
Här har ni sötnosen!              
Igår åkte vi som sagt till mormor och morfar. Åt god mat och sådär. Senare, väl hemma, såg jag och Tomas klart första Hobbit filmen, åt popcorn och drack cider. Bra söndag, ja! Idag började dagen tidigt då Tomas skjutsade mig till Hippo innan han började jobba, dvs kl 7. Red den gråa unghästen igen, Selymes heter hon. Tränade lite bommar och avslutade med ett hinder. Stora problemet idag var faktiskt att fatta galopp. Men dom knapparna ska vi nog hitta någonstans också! Tog iallafall en promenad hem från Hippo sedan. Blev lite för kall om benen och hoppade direkt i badet när jag kom hem för att återfå värme. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på fram till middagen. Kanske slå på en film, eller ta fram en bok. Men lugna puckar blir det för efter maten blir det ännu ett ridpass, men denna gång på ridskolan. Taggad, jaa!



Kom ihåg mig?