"Jag är ju världens bästa ryttare"

 
Mamma, den här bilden gjorde när jag var lite less på ditt tjatande om det där handtaget. Att det skulle lossna om vi inte drog åt det efter varje tur till Hippo. Nu saknar jag den där tiden mer än allt. Jag svävade på moln påväg mot mina drömmar. Du och jag var och är världens bästa team. Det är bara synd att så mycket ska jobba mot oss hela tiden. Men nu ska vi inte tänka negativt, bara fokusera framåt. En vacker dag ska jag sväva på mina moln igen med dig som min högra hand. Vi gjorde det först med Mio, sedan med Raspen och snart med någon annan, eller hur mamma? - Jag längtar!!

 
 

Ha, ha. Så härligt att höra att du är världens bästa ryttare o inte behöver tänka på annat. För i mina ögon är du kust det. Världens nästa ryttare. Vi är o kommer alltid vara ett super team. Kram

Svar: ❤️ ❤️
Elin Magnusson




Kom ihåg mig?