En väldigt bra torsdag!

Tog sovmorgon imorse men vaknade ändå av hostan.. Men efter ett tag framför datorn fick jag ett jätte roligt mail som också för med sig blandade känslor.
"Hej Elin!
Det visade sig att blir ytterligare en plats ledig i våran kombigrupp som vi skulle vilja erbjuda dig om du är intresserad =)"
Så jag ska alltså tillbaka till ridskolan. Vissa stunder känns det som ett ordentligt bakslag att börja om där jag började från början. Men samtidigt stämmer inte det. Jag ska gå i en specialgrupp och jag får äntligen börja utvecklas igen. Jag kan bara bli bättre nu! Känns såklart väldigt nervöst men också super roligt. Är jätte glad att jag får den här chansen nu när jag är utan häst själv. 
 
Jobbade 16-21 idag och efter ett tag fick jag ett annat roligt sms av mamma. Hon berättade att vi fått erbjudade om att låna hem en häst! Men tänker inte säga så mycket mer om det förrän jag provridit henne och bestämt mig. Men bara att få frågan känns ju underbart. När jag slutade jobbet så for jag ut och hämtade ut den där julklappen. Den som jag beställt från mig till mig. Ni har säkerligen förstått vad det är men jag visar er imorgon. Nu måste jag sova! 
 
 

Vad roligt att det äntligen sker någonting positivt för dig nu :) Det kommer att gå super för dig på Hippo :D Lycka till med din nya vän om det nu blir så att ni tycker om varandra och känner att ni passar ihop.




Kom ihåg mig?