Torsdag

 
Torsdag idag alltså. Veckorna går fort men livet står lite stilla. Förkyldningen sitter kvar och gör mig lite deppig. Men jag har fått lukta stall idag och ridit lite, de är roligt! Selymes vilade igår och sen red jag ju väldigt lugnt i skogen i tisdag. Detta innebär ganska mycket överskottsenergi. Till och med styrsvårigheter. Imorgon kommer jag kunna ha mer plats i ridhuset och galoppera mer på raksträckor. Idag var nämligen halva stora bokat så det blev inte jätte mycket plats. Har man då lite styrsvårigheter kan man inte galoppera hur som helst. Men imorgon hoppas jag kunna ta mer plats. 
 
När jag kom hem hoppade jag in i duschen, åt lunch och for sedan en sväng på stan. Annars vet ni vad jag gör (tar det lugnt för att bli av med skitförkyldningen..). Lämnade förresten in min Iphone på lagning igår så förtillfället har jag en skittelefon. Har alltså inte snapchat eller imessage just så att ni vet. Har inte heller ett enda nummer men det ska väl lösa sig ändå. Puss!



Kom ihåg mig?