Ta dessa minuter och se klippet!

 
För mig finns det ingenting annat än att man måste få älska vem man vill oavsett kön. Jag kan aldrig minnas att jag själv vaknade upp en morgon och bestämde mig för att jag skulle ha en pojkvän. Gjorde ni det eller? Nej, för det gör vi inte. Vi bestämmer inte själva vad vi ska attraheras av. Alla passar inte ihop med alla och alla gillar inte samma sak. Och om man nu fick välja själv, då tror jag ingen skulle välja att vara homosexuell med tanke på hur oaccepterat och hatat det är av vissa och framförallt i vissa länder.
 
Jag hoppas en dag att världen kan bli mer jämnställd. Att människan inte ska bry som om vad andra har för sexuell läggning och inte hudfärg eller något annat heller för den delen. För det är insidan som avgör hur personen är. Inte utsidan..
 
Det föll en tår när klippet ovan närmade sig slutet. Ellen Page, vilken stark människa och vilken otroligt bra talare! Jag hoppas alla kollade och blev lika rörd som jag. För huvudsaken med inlägget var att ni skulle se det. 



Kom ihåg mig?