Söndag

 
Hej världen!
Alltså jag har legat i sängen/soffan till typ nu... Gårkvällen var väldigt lyckad och jag och Tomas snubblade genom dörren vid halv fyra i morse. Så sov vi till typ tolv. Drog mig lite för att kliva upp tills jag fick ett sms av mamma att hon städat lokalen.. Alltså fattar ni?? Finner inga ord för den kvinnan, den mamman, min mamma! Pappa har också ställt upp väldigt mycket i helgen och jag har fått firat mina 20år på ett väldigt roligt vis tack vare dom. Så jag och Tomas gick bara ut och hämtade in lite grejer innan vi åt en brunch vid halv två. Smörgåstårta från igår - lyx!! Sen såg vi bara Hockey och slappade framför tvn. Vid fyra for han hem och då har jag städat mitt rum och renbäddat sängen. Så jag vet någon som kommer sova jäkligt gött inatt! Mer om gårdagen kommer sedan. Men de få bilder jag tog också!



Kom ihåg mig?