Måndag

 
Idag klev jag upp klockan sex för att jobba 8-16. Vaknade dock mer hängig än igår men tog en ipren. Så med de fick jag bra hjälp med energin. Hoppade in extra idag för att hjälpa till att mublera och städa båda mejerikylarna. Tog verkligen hela dagen men det gjorde även att tiden rullade iväg fort! Roligt att göra något annat på jobbet ibland också. Påväg hem kände jag hur trött jag blev och direkt jag kom hem la jag mig i soffan och somnade. Nog har jag feber trots allt. Blev väckt en timma senare då det var mat. Så jag åt, drack en kopp kaffe, tog en till ipren och hoppade i ridkläderna. För sedan ikväll väntade ridlektion. Fick dock rida en häst som inte alls passar mig. Magic heter han och är både otymplig och seg. Fast de gick trots allt bättre än väntat och jag fick fram han någorlunda bra och loss i sidorna mot slutet. Självklart är det otroligt nyttigt att rida olika hästar, det var ju faktiskt därför jag började på ridskolan. Men han blev ingen ny favorit som ni kanske förstår. Men ni kan ju förstå att jag är trött i kroppen nu med både febervibbar och en tugg ridlektion. Sängen är saknad efter en lång dag. Men jag vill inte få de att låt som att jag klagar. Bara på min förkyldning!
 
 
 



Kom ihåg mig?