Dressyrträning och lite äkta smärta..

Var som sagt på ansiktsbehandling idag och det var verkligen inte underbart varje minut. Har aldrig gjort portömning tidigare och hade ingen aning om att du skulle klämma ut porerna (efter peeling och ånga för att få dem att öppna sig). Alltså det var den värsta fysiska smärtan i mitt liv. Har iof aldrig gjort illa mig ordentligt men alltså snacka om att försöka hålla minen. Jävlar säger jag bara... Därefter plockade hon brynen och det är ju inte heller speciellt skönt.. Men sedan kom massage och det underbara delen av behandlingen. Somnade till och med en stund då hon lämnade mig med ansiktsmask. Vet inte om jag vågar göra detta igen men samtidigt så behövs det nog. 
 
Sen var det ju alltså dressyrträning som väntade. Lena tyckte att jag kom åt henne snabbare idag och fick henne i en bättre form. Jag kände det samma! Sen sparkade hon inte bakut en endaste gång! Istället slog hon upp huvudet lite när det blev jobbigt men det är mycket enklare så. När hon sparkar bakut tappat man ju fokus, balans osv. Så att hon slåt upp huvudet lite tycker jag är bättre. Så jag är nöjd! 
 
Mamma kom och kollade så hon har filmat lite. 
 



Kom ihåg mig?