Alla fina presenter!


 
Var som vanligt tvungen att få skryta över alla fina presenter jag fick när jag fyllde år. Fick alltså en klocka av mamma och pappa, dock ska jag byta färg på den till roséguld så ni får se den sedan. Samt ett mobil och datafodral. Av Tomas fick jag en ring från Edblad som är i Roséguld. Fick även ett presentkort på Iksu av honom och en popcornbok med massa olika recept man kan göra med popcorn. Sedan fick jag en hel del grejer att ha när jag flyttar hemifrån av släkten. En kaffebryggare, mixer, en vattenkokare, jättesköna handdukar, te och en tesil, även massa pengar och blommor. Av vännerna fick jag duschgrejer, vin, choklad och tillsist så fick jag ett presentkort på Iksu av kollegorna på Ica. 
Så oerhört glad över detta och jag vill verkligen flytta snart så att jag kan använda allt! Men mest glad är jag såklart för all uppvaktning. För jag hade verkligen en jättebra födelsedag!



Kom ihåg mig?