Söndag

 
Herrejävlar vad dagarna går. Jobbar man i butik på mellandagarna så förstår man vad jag menar. Känns som att jag springer marathon varje dag mellan kunder, in i lagret, upp på loftet osv. Men samtidigt gillar jag när det är mycket att göra och nu har jag hela kvällen att återhämta mig. Det gör jag bäst genom soffläge med julgodis och kakor då min fina lillebror fyller hela fjorton år idag. 
 
Har även hunnit med ett pass på Hippo igårkväll och imorse innan jobbet. Bulan gick lite sisådär igår trots att jag försökte tagga till honom lite med ett pyttehinder för att få det där lilla extra. Imorse släppte jag dock alla förhoppningar och var duktig på att inte fippla i munnen på honom för mycket (vilket jag lätt kan råka göra). Så tillskillnad från igår hade han bra bjudning och jag fick en helt annan känsla. 
 



Kom ihåg mig?