Min jul.

 
Jag och lille(stora)bror.
Så blev det julafton tillslut. Min jul var lika mysig och fridfull som vanligt. Vi klev upp strax innan åtta för lite frukost och sista avsnittet av julkalendern. Blev en lugnmorgon innan vi sedan rullade bilen till Mickelsträsk. Där befann sig då mormor, morfar och min morbror. Blev massa julgröt, havrekex och julgodis. Självfallet bänkade framför TVn sedan klockan 15.00. Vid fyra rullade vi sedan till Hissjö där hela släkten på pappas sida befann sig. Dvs farmor och farfar, samt mina kusiner osv. Blev ett välfyllt julbord som proppade våra magar med mat innan en tredje julklappsutdelning. Vid halv nio på kvällen rullade sedan bilen till Obbola. Såg Pretty Woman innan jag och Tomas sedan slocknade där vid tolv. Blev en underbart härlig jul som vanligt! Hade dock väldig hästabstinens men på jul prioriterar jag familj före häst. Vi hade så tur att stallägarna kunde ta hand om Bulan så honom gick det ingen nöd på. Fick pussa extra på honom idag istället. 
 
Tack också hela tjocka släkten för alla julklappar. Jag måste ha varit snäll även iår.. 
 



Kom ihåg mig?