Helgen.

 
Oj vad denna helg har gått fort. Började fredagkvällen med att raka Bulan innan jag tog honom på ett riktigt jobbigt ridpass. Jag plockade nämligen av stigbyglarna efter lite uppvärmning. Mamma plockade fram lite travbommar samt två cavaletti. Ett på volt och ett mitt på långsidan. Red skänkelvikning från långsidan till medellinjen. Gjorde sedan volt mot väggen där tre travbommar låg. Sedan skänkelvikning tillbaka från medellinjen till långsidan. Med tanke på hur svårt jag tycker det är att sitta ner i traven på honom och att det var första gången som jag faktiskt helt tog bort stigbyglarna i ca 20 min, så tycker jag faktiskt att resultatet blev bra. Men jag måste verkligen tvinga mig till detta oftare. Träningsvärken sitter där den ska nu kan jag säga.. 

På lördagmorgon ringde väckarklockan 6. Åt då frukost och for sedan till Hippo igen för lite hoppning. Fick bra hjälp av Rebecca. Bulan var inte helt på hugget. Blev lite stark och jag hade lite svårt för att sätta ihop honom men  efter ett tag blev det bättre. Kan ha blivit så pga av fredagens pass. Tyckte jag var mjuk i handen men jag la säkert balansen en aning felaktigt då jag alltid brukar ha stigbyglar. Men samtigt måste jag ju träna på det. 
 
Efter passet på Hippo väntade jobb 12-17. Det var fullfart på Intersport då vi kör 20% på hela sortimentet i helgen. Det är såklart väldigt roligt med mycket folk men man är rätt trött sedan. Kan ha varit därför jag åt som en häst när jag kom hem sedan. Jag och Tomas gjorde pizza och jag tror jag åt mer än två tredjedelar. Det är ju inte alltid så att mannen i huset äter mer, haha! Därefter åkte vi till Klara som skulle firas 20 år. Vi blev dock inte kvar så länge då vi klev upp tidigt imorse för att jobba i lägenheten. Eller.. jag var i stallet hela morgonen och åkte dit lagom till lunch.
 
Ikväll blir det däremot lugnt för att ladda om för ny vecka. Så det så.



Kom ihåg mig?