Fredag!

 
Man skulle kunna säga att jag nu avklarat min första sommar på Intersport. Nästa vecka är alla ordinarie tillbaka och jag återgår till mitt vanliga schema. Även om det i början ligger några extra pass inbokade. Känns rätt skönt efter att ha jobbat ca 6 dagar i veckan nästan hela sommaren. Men jag klagar inte! Är så glad att jag är där jag är. 
 
Igår tränade jag för Johanna för första gången på ett tag. Men eftersom att jag knappt tränat på länge så red vi "bara" bommar. Först i trav på volt, sedan i galopp. Sedan tre bommar på rakt spår som vi längre avståndet på eftersom. Låter så hiiimla enkelt, men jag och Bulisen var sjöblöt i svett efteråt. Vi har en del att jobba på, helt klart! Men de hände mycket och det var skit kul! Så nu hoppas jag att hovarna forstätter hålla sig på rätt spår och att vi kan fortsätta köra på nu! Är ju så taggad.. 
 
Denna dag började däremot med ett tufft löparpass för mig. Så efter det och ridpasset igår så har jag fått kriga genom dagens arbetspass. Benen är tuga men starkare än igår. När jag tillsist slutade kl 19 så hade min bror gjort tacos och mamma hade bakat cupcakes.. såå gott! Avslutade kvällen med ett lättare ridpass och nu lockar sängen enormt. Mamma ska visst fixa stallet imorgon bitti så jag ska ge mig själv en välförtjänt sovmorgon så att jag är riktigt laddad för ledig helg, tjoho!
 



Kom ihåg mig?