Bulan ska bli Stöckebo.

Efter sju år på Stall Gran har vi nu tagit beslut om att flytta. Gran är världens mysigaste ställe. Nära till vatten, jätte härlig natur, det är lugnt och stilla och bara helt underbart. Som imorse när jag red tidigt på morgonen. Luften var frisk, solen sken, fåglarna kvittrade och de få människor man träffade stannade till och sa "god morgon". Överlag är de som går där nere så himla glada och sociala. Mycket kanske för att de är så ovana vid att se hästar så nära stan. Stallägarna har varit toppen och alla de hästar vi haft där genom åren har trivts superbra. 
 
Anledningarna till varför vi flyttar är för att få bättre ridvägar, ridbana, ett stall där andra också tävlar, osv. Varför vi flyttar just nu är för att jag blir Obbolabo och även för att jag inte längre är arbetslös. Sedan känns det skönt att ha hittat ett stall innan vi börjar med vårt flyttkaos. Bulan kommer att stå med tre söta ponnysar i ett litet mysigt stall hos en familj som vi kännt rätt länge via Hippo. Nu får vi bara hoppas att Bulan kommer trivas för jag är säker på att jag och mamma kommer vara nöjda över vårt val av stall. Det känns så himla tryggt att välja ett stall då man känner ägarna. 
 
Var tvungen att klicka fram lite "Stall Gran moments" från hästarna vi haft där. Har såklart en del minnen samlade. Quicksilver (en foderhäst vi hade) , Mio, Raspen och Bulan. 
 
 



Kom ihåg mig?