Härliga söndag!

Åhh. Vill aldrig att denna söndag ska ta slut!
Började dagen med en stall och en stadig frukost tillsammans med Tomas.  For sedan och tränade Indoor Walking kl 10. Satte mig sedan på Altanen en stund och solade i sommarvärmen(!!). Efter lunch åkte jag och mamma till stallet. Hon tvättade transporten medan jag fixade lite annat. Sedan åkte jag iväg till Hippo. Johanna hjälpte mig med honom även idag. Hon fick börja rida idag igen men red inte lika länge, han var rätt trött i kroppen. Jag fick sedan rida lite och jag säger bara WOW! Johannas hjälp är så himla mycket värd. Både att hon hjälpte mig att rida igenom honom och då även kunde ge mig ännu mer tips på hur jag ska tänka. Efter passet spolade jag av honom innan jag åkte hem. Väl hemma i stallet smorde upp träns och sadelgjort och bara njöt av allt som gick att göra i stallet. Ville aldrig åka hem. Att vara i stallet sånna här fina dagar är de bästa som finns!!
 
Kom hem lagomt så att jag hann duscha innan middagen. Söndagen toppades sedan med två sorter Ben&Jerry´s som jag delade med familjen och snart kommer min fina pojkvän. Alltsåå. Denna helg, denna vecka, detta väder!! Nu väntar däremot en vecka med jobb alla dagar utom onsdag, sämre väder men andra möjligheter. Älskar livet just nu! 
 



Kom ihåg mig?