från noll till hundra

 
Jag stormtrivs med att vara på hundra. Men det kommer ju lite som en chock och jag kan inte påstå att jag kommit in i detta ännu. Att både hinna träna och rida efter middagen alltså. Men jag får säkerligen in en bra rutin snart. Kommer nämligen jobba mån, tis och fre 10-17/18(+varannan helg). Tar jag då bussen till jobbet så känns det lite för tidigt att hinna med häst eller träning innan det. Men som sagt jag kommer snart in i mina nya, kära, vardagsrutiner. 
 
Imorgon har jag ännu mer på schemat. Börjar jobba 10 men har "fredagsmöte" strax innan. Jobbar till 17. Därefter till stallet för att hinna med hästen, som tyvärr bara hinner få sig en prommis (men i helgen väntar hårdare arbete). Sedan hem igen för middag och dusch innan jag ska jobba ca 19-01. Ska servera mat och lite sånt på en tillställning. Blir nog trevligt. Kanske inte lika kul då jag börjar jobba 8 på lördagmorgon på Ica. Men vaddå, sova kan man ju göra sedan! På tal om det.. sängen lockar. Godnatt!



Kom ihåg mig?