Uppdatering om Raspen

 
Raspen visade redan första dagen att han hatar att ha boxvila. Blir så ledsen att se honom så uttråkad.. Men han visar direkt att han blir glad när man kommer men sedan ska han vara och buffla på en för han vill verkligen göra något! Så när jag ska mocka och så i stallet har jag ställt upp han i porten. Lite mer friskluft och han slipper dammet som blir när jag mockar. Men han står bara och skrapar i marken. Kräver hål! Så går man dit och de blir tyst. Han vill verkligen inte detta. Så idag bygger mamma en sjukhage åt honom. Så han får vara ute mer. Det blir förhoppningsvis bra!
 
Han stödjer bra på benet nu också. Kanske för att han har stödbandaget eller för att det också, kanske, blivit bättre. Men vi måste fortfarande vänta till på torsdag för att få veta. Usch. Jag längtar inte till på torsdag. Samtidigt som jag gör det. Jag vill ha svar men är samtidigt förberedd på det värsta.. Ni förstår nog!



Kom ihåg mig?