Tisdag

Dagen har rullat på bra och börjar nu närma sig sitt slut för min del. Hos tandläkaren fick jag bita i lera några gånger för snart får jag en ny bettskena. Kanske att jag får slippa spännigshuvudvärken snart. Hoppas!! Jag var faktiskt förbi Dragonskolan en sväng också för att hälsa på en kompis. Jäklar vad konstigt det kändes att vara dör igen! Var ju till Hippo också och red Sofias häst Lisa. Super kul var det! Tränade lite över gångar och tempväxlingar men på en lätt nivå. Har bara ridit henne en gång tidigare så det var nog mer hon som tränade mig än tvärt om. Snacka om att jag är ringrostig... For tillbaka till Hippo nu ikväll för att kolla på hoppträningarna och fysatan vad jag saknar det. Inte bara hoppningen utan att träffa hästmänniskor också. Människor jag delar intresse med. Men framförallt att flyga över hinder... Vill verkligen tillbaka snart! Nu är de två dagar kvar till återbesök för Raspen och jag får väl fortsätta hoppas för allt jag kan medan de känns som att jag håller andan. Raspen visar samma sak. Från början av boxvilan var han dryg och fattade inte varför han bara fick stå inne. Nu är han mycket mer nere, går runt mer i boxen och är lite dålig i magen.. Ja ni förstår. Han visar tydliga tecken. Vi vill göra comeback nuuu
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?